Onsdag

Kom precis hem från en mysig kväll från mamma och pappa. Jag och mamma har planterat mina blommor till balkongen så nu är det jätte fint, fick även en smultronplanta så jag hoppas att det blir lite bär på den!
Sen åt vi mat och tittade på Holland-Tyskland matchen till de åt vi hallonpaj med vaniljsås :)

Jag har glömt att berätta en väldigt rolig och oväntad nyhet!
Jag fick VG på sista tentan vilket innebär att jag får VG på hela Kriminologi B kursen! Så himla stolt och glad! Trodde aldrig att det skulle hända, men de gjorde det.

Nu ska jag sova, God natt
Puss
/ E


Kommentarer
Postat av: Moster

Grattis Elin !

Kul att du lägger upp två bilder på min kära

syster <3 kram

2012-06-14 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0