Söndag

Idag har jag haft en lugn och skön dag. Gick på promenad med Patrik, kört i väg Patrik och hans kompisar till Örebro flygplats, de är på väg till Alanya för en veckas semester. och ikväll har jag träffas Lisa och Johanna. Igår spelade vi match mot serieledarna Västerås. Vi spelade väldigt bra men de fick ett riktigt skit mål i början på matchen. I halvlek stod de 1-0. De gjorde sedan 2-0 i början på andra och sen reducera vi till 2-1. Men tyvärr fick vi inte in bollen igen.. Vi var verkligen värd poäng men de ville sig inte.. På kvällen var de fest hos Josse. Jag hade ett kvitto med mig som gjorde att jag kom in gratis på statt (tillfällig grej statt körde med) så jag kom in gratis plus att jag hitta en tjuga på golvet = mycket lyckad kväll! Haha Imorgon jobbar jag och på kvällen blir det träning. Nu ska jag somna själv, händer inte så ofta så de är väldigt ovant. God natt! Puss / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0