Onsdag

Hej! Vädret är absolut inte det bästa men vi har det väldigt bra ändå! Igår tillbringa vi hela dagen i Ullared på Gekås. När vi kom till parkeringen så upptäcker vi kaoset som är där. Alla åker runt och runt och letar. Vi hängde på och fick leta i cirka 30 min. Tillslut ser jag en som går in i en bil och startar, jag skriker till Patrik som uppfattar situationen snabbt som en panter och kör golfen lite så där ful snyggt och vi hinner först. Tanten som också upptäckt platser skakar på huvudet och börjar leta vidare. Vi kör en segerdans och berömmer varandras agerande! Vi gjorde många fina fynd. T.ex lite handdukar, underkläder, grejer till lägenheten och massa mer. Men de allra bästa fynden gjorde vi nog utanför. I MQs outlet och scoretts outlet. Där hitta jag en söt blommig klänning, Calvin Klein trosor, gummistövlar och vagabond sandaler. Jag ska visa bilder senare! Nu är vi på väg till Halmstad där vi ska vara fram till eftermiddag för att sedan åka till Båstad där vi ska vara under kvällen. Ha en fin dag! Puss / E


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är för dåligt i bagaget;-)

2012-07-12 @ 21:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0