Fredag

Veckan som ensam boende har inte varit så ensam, Lisa har sovit här tre nätter. Vårt sambo-boende har mest bestått av att jag gjort allt husligt och Lisa har mest latat sig.. Jag har jobbat väldigt mycket den här veckan så det blir fint när lönen kommer! Ikväll ska jag umgås med min fina kusin, allt för länge sen nu! Vi ska gå en vända på stan och sen hem till henne för att äta middag. Imorgon spelar vi andra matchen på höstsäsongen, det är borta match mot ÖSK söder. Kommer bli en tuff matchen men med vårt nya spelsystem tror jag vi kommer ge de en ordentlig match! Puss / E


Kommentarer
Postat av: Virran

Lycka till på matchen imorgon, vill höra att du avgjorde ;) Saknar dig som sjutton!!! Puss och kram <3

2012-08-03 @ 16:15:58
URL: http://veronicahedlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0